Fattiglapp !

Hoho vad det gått pengar idag: studentmössa, present, kortmaterial & mat ! Dessutom betala jag just karonkakryssningen ! håhå tuur att jag får lön från GHS snart ! :) Inte för att det är nån panik på något vis alls men jag ogillar faktiskt att slösa en massa pengar, det ser inte bra ut på kontot ! ^^, Dessutom ska jag ju till Sverige på fredag,. hehe

I Sverige ska jag köpa påskägg & "fyllning" till Tilda & Casper ev studentklänning o nått till Svante. Det är prio 1. Sen lär jag köpa delar av det som jag tänkt beställa, om det finns i butik dvs. Annars inte så mycket till ! Jo ett nytt linne, för jag slängde faktiskt ett gammalt häromdagen :) Tur att det är Sara jag ska med, haha för hon är bra på att säga nej o att det räcker ! hihi :))

På tal om shopping så visa jag aldrig vad jag köpte sist i Swe, då jag var duktig o handla bara lite:









Bara bra köp alltihopa, varav väskan var bäst ! (: Snygg & precis rätt storlek ! Härlapärla !

Efter en stunds soffhäng så åkte jag ju till faster , fast först vi Sparhallen en sväng och väl hos henne såå snacka vi om allt mellan himmel & jord o sen bjöd hon mig på middag ! Mums ! (: Middagen gjorde att jag blev lite sen till jobbet meen dom hade löst det så jag fick förbereda köket (plocka fram, koka kaffe, duka osv) och sen vid kvart över 7 åkte jag på dans ! :))

Timmen bara flöög iväg idag, var jättekul ! Gillar verkligen när man börjar kunna alla koreografier o kan koncentrera sig på detaljer & ansiktsuttryck osv ! :) Sommarens favoritlåtar är hittills Fame & I will survive ! Och givetvis förra årets Hurricane ! Då var vi ca 60pers, vi ska försöka göra om den i sommar, med 120 pers ! :o alltså dom övningarna i början känner jag redan nu att kommer bli jobbiga o upprepande o jaa, jisses,. Men det blir nog bra tillslut ! Häftigt med så många på fottisplan ! ((:

Nej nu hörrni fick jag lust att dansa lite, hihi & sen ska jag faktiskt vara duktig o diska en sväng också innan sängen kallar !

Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0