Finska resultat !

hahhaahahhahaahah jag fick precis reda på att jag fick 8/10 i båda delarna av finska hörförståelsen ! :DDD Nog är jag allt bra på finska ändå, hahahahahhha :D

NU ska jag sticka iväg på massage och bara för att hörförståelsen gick så bra såå ska jag faktiskt plugga lite finska sen ! Är ju nästan kul iaf :D hihihi

Jag trodde verkligen inte att det gick såå bra, jag valde dessutom att INTE få resultatet direkt eftersom jag inte trodde det hade gått så bra ! ^^,

Detta gjorde min daag, nu har jag precis prismärkt en herrans massa grejjer, sköönt så slipper jag bli super stressad sen ifall jag får bord snart ! Hon sa att det kunde vara folk som ringer o avbokar sent så jag sku vara beredd :))

Nuu massage  !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0