Fortfarande i Sund !

Det blir inte alltid som man tänkt sig , det stämmer rätt bra in på min dag. Jag vill egentligen inte skriva detta, för står det skrivet så är det sant föör jag har lite ont i mitt vänstra knä :( Tyvärr kan jag inte längre kalla det för en känning för det gör ont :( Så nu har jag beslutsångest inför morgondagen. Till gymmet ska jag, frågan är vad som är bäst att välja att prova: 

1. 45min Zumba som jag har bokat
2. Styrka
3. Jogg
4. Köra kombinerat styrka & jogg

Jag skulle vilja zumba, för det är kul. Styrka är alltid bra meen jag skulle vilja prova jogga o se vad som händer. Skulle det inte vara innebandy imorrn skulle jag nog zumba för det är på förmiddagen o sen på eftermiddagen/tidiga kvällen köra styrka/jogg. NU kan jag inte bestämma mig. Men det lutar mot att Zumban försvinner. Jag har inte 100% koll på bokningsreglerna, när man senast måst avboka osv meen jag tror jag har nån timme till iaf på mig att bestämma mig. Ska kolla upp det dock, så det inte blir nå strul. 

Imorgonkväll är det innebandyträning, och dit åker jag iallafall , får se hur mycket jag kan träna. Skitskitskitskiiiiit vad jag hatar dettaaaa ! Meen jag tänker inte gräva ner mig o gråta än. På tisdag ska jag träffa Lillemor, sen får vi se vad som händer. För det gjorde ont på promenaden, jag småjogga 2-300m för att se och det gick nog bra, men jag kände av knät hela tiden. Det gjorde iallafall inte mer ont efter de lilla ja jogga, tur det iaf. 

För att inte gräva ner mig pga detta såå har jag precis tagit igen en massa fina nyheter om mitt favorit innebandylag WIC. Dom leder serien med bra marginal och det är braa ! Har inte engagerat mig i dom så mkt denna säsongen pga min skada, det har varit lättare att låta bli. Men nu när det närmar sig slutspel tar nyfikenheten över ändå ! I höstas var det jobbigt att läsa om innebandy, oavsett om det var förlust eller vinster. Det enda jag följde med var VM. För hallå, VM är Vm  ! haha meen nu känns det helt okej. När jag fått börja komma tillbaka. Så jag hoppashoppashoppas detta INTE är allvarligt nu. Men jag tänker prata om ALLT på tisdag med Lillemor. Vad jag tränat, hur jag tränat, vad detta beror på , vad jag ska göra nu. T.o.m. be om fler TUNGA styrkeövningar om hon tror de kan hjälpa. Och då hör ni ju själva hur mkt jag INTE vill att detta ska vara nå allvarligt. 

För att inte bara vara ledsen kan jag även berätta att jag gått igenom ons-tors lektioner med mamma idag. Mest chill meen lite måst jag nog läsa, så jag inte ser ut som en frågetecken sen ;p Men ska iaf till skolan nu snart bara mötet mamma är på där slutar. Ska även prata med andra lärare nu ons-tors och säga att jag är tillgänglig i princip hela april-maj så kanske jag kommer få jobba massoooor. Hoppashoppas ! Dessutom , bara studentproven är över såå börjar jag ju hoppa in på Arken i april-maj för att sedan jobba där heeela sommaren ! Wunderbar ! På tal om det såå skulle jag ju mejla min blivande chef o berätta att jag behöver vara ledig på karonkakryssningen ;D hehe ^^,

Och så fort jag fått schema därifrån, ska jag sen planera våren har jag tänkt. För jag & syrran ska ju på äventyr med vår lilla charmis till systerdotter. Borde så småningom börja planera det tror jag ! ^^ Men jag ser fram emot det, det kommer bli kul ! Dessutom väntar även en Irlandsresa över påsken och så ska jag ev. till Österbotten i maj o hämta mormor ! haha såå hon är här över min student som även den närmar sig med stormsteg ! Måste såå ta tag i o läsa på proven NU ! 

Om ca 1h borde mammas möte vara klart, då åker jag dit och sen vidare till stan. Ser på Bones, diskar lite förhoppningsvis, måste även städa nån dag snart,... och sen sover jag tidigt ! Har mycket som ska hinnas med imorgon såå ha en fin söndagskväll ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0