Glad chey !

Jag har haft en riktigt trevlig kväll i gott sällskap ! (: Hääärligt att INTE sitta hemma o plugga bara ! Det hade jag kanske behövt, men detta behövde jag ännu mer ! Jag hade inte pallat att bara sitta o plugga imorrn annars så :)

Jag var som sagt i Baltic ikväll, med fina Julia och vi träffa bl.a. Elin, Klingan & Mia :) Trevliga brudar det med ! Angående innebandyn såå gick matchen mellan pågarna & lemland inte som vi ville men hey, jag tippa rätt resultat meen åt fel håll ! haha ;) Det var alltså Lemland som vann, vilket sööög ! Det är faktiskt dags för nån annan att få regera nu, i finalen ska dom krossas ! Värt att nämnas var att pågarna låg under med 0-3 lr 4 innan de hann ikapp ! Hade matchen varit 5min till såå kunde dom bra ha vunnit ! 

Den andra matchen, pro 09 - hundra sååå vann hundra ! Men det var tajt och riktigt jämnt där. Första perioden var mållös, o sen ringde min bror o var förtvivlad då han glömt sina skoor ! Såå snäll som jag var åkte vi i racerfart o hämta mina NYA skor o for med dom till honom. Är jag inte föör snäll !? Han har nu använt dom mer än vad jag gjort ! ^^

När vi sen kom tillbaks ledde hundra med 2-0 ! Sen kom ett mål och ett till, ställningen blev 2-2 efter ca 10min spelade i andra perioden. Detta resultat höll sig matchen ut och det blev sudden ! En spännande sådan o vi hoppades lite på straffar, men efter ca 3min kom målet ! Och det blev HUNDRA som tog sig till final. Pro 09 fick iår igen se sig besegrade i semifinalen. Törni såg allt bitter ut efteråt ! haha ^^

När matchen var slut skjussa jag Julia på kalas & sen hämta jag upp Elin & Klingan en trip till Rökka ! ååh va gott det var ! :D Nu var precis mamma o Svante hit o hämta & lämna grejjer och jag ska precis sova ! Det blir TIDIG uppstigning imorrn för att plugga hela dagen lång, men såå kan det va :) Jag hade en mycket trevlig kväll, och såå behövlig ! 

Bara 1 prov kvar nu, bara 1 skrivning ! Dessa ord ska eka i mitt huvud imorrn så att jag orkar plugga ! (; 

Nu nörda spel, fixa lite & sen sova  !Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0