Helt otroligt !

Jag var för första gången & körde precis mitt eget program på gymmet idag, och det var sjuuukt mycket tyngre än vad Lillemors ! hahahah helt otroligt ! Men sköönt är det ! (: Jag ska verkligen bygga muskler nu under våren, för jag vet att jag kommer ha mycket svårt att orka ta mig till gymmet isommar. Helst skulle jag vilja hitta bra övningar som man kan göra hemma, skulle va enklast. 

Nu sitter jag o kollar på Doctors, det var på tv när jag kom hem. Och det handlar bl.a. om att barn blivit utbytta på BB och den som gjorde utbytet var den enes PAPPA eftersom hans baby var sjuk. Heeelt sick att folk kan göra så?! :O Hur kan man bara byta bort sitt eget barn bara för att den är sjuk?! :O Det är något jag inte förstår. 

NU ska jag alldeles strax plugga matte, jepp, matte ! Blää, men jag måste. Sen måste jag även plocka lite, diska osv innan mamma o Elisabeth kommer hit. Sen måste jag ju även packa eftersom jag spenderar natten i Sund. 

Det var allt för nu, häjjhäjj !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag trodde att sånt bara hände i såpor, typ våra bästa år^^ sjuukt att de händer på riktigt...

2011-03-15 @ 22:53:09
Postat av: Hanna svarar:

haha doctors är nog en såpa meen den baserar sig på rätt mycket sanning tror jag. Och allt dom gör är ju verkligt såå levande blir det! Och till saken hör att pappan som bytte barnet så dom hade försökt bli gravida jättelänge, haft svårt osv o därför inte ville ha ett sjukt barn typ,.

2011-03-16 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0