Helt slut !

Känner jag mig, men det är inte så konstigt med tanke på att jag knappt haft en lugn stund hela dagen. NEJ det är inte lugnt att sitta o skriva prov, det är ansträngande !

Skrev alltså prov från 8.45-13.15 typ. Jag hann åka hem , snacka me selinda & sen var det bara o hoppa i duschen innan jennifer kom o hämta mig ! Från 15 har jag varit på Alandica. Spelat och käkat, hehe det vanliga när det kommer till fiolen alltså.

Nu är klockan 9 o jag sitter hemma o lodar. Var o handla för en stund sen, bunkra upp med FRUKT o även lite B & J glass (A) För att orka igenom denna helgen som mest kommer bestå av pluggpluggplugg & åter PLUGG ! Såå, nu kan ingen ha missat det. Egentligen så skulle jag kunna packa in mig o fara till Sund direkt meen Svante är inte hemma o det innebär ingen brasa som innebär att det är KALLT ! Hujj, ogillar ! Så tänker åka så vi kommer hem samtidigt. Får väl kanske ta mamma & pappas säng ikväll ändå så jag inte fryyser ihjäl ! För det går nämligen snabbare att få det varmt på bottenvåningen (: 

På tal om annat så SNÖAR det, och jag ogillar detta starkt ! Jag som nästan trodde att våren äntligen var påväg, haha tjeena va,... Dessutom hoppas jag på skitväder (mulet & tråkigt EJ sol) ihelgen faktiskt, för det går liiiiiite lättare o plugga då... 

Nej om jag ska ta o reda upp lite här innan jag far då (ye right),. nä men kika runt lite på nätet ska jag göra innan jag tar mig i kragen o packar o drar ut till skogen. 

Hejjhejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0