Hittat lugnet,...

Ja hörrni, shit happens. Vi tog oss inte till final iår, men nästa år får vi en ny chans frågan är om jag är med. Just nu är jag himla pepp på att fara härifrån ! Lillsved lockar, plugga innebandy på heltid skulle inte vara dumt, inte dumt alls ! Sen är jag pepp på att få spela i en ordentlig serie, åländska ger inget mer. Visst är vi jämna med alla lag i serien när vi har gäng, det har vi men det är fortfarande för lite. Det är ingen spänning, ingen bryr sig o.s.v. 

Dessutom har jag spelat med det här laget i 3år, för att utvecklas behöver man byta. Visst skulle jag kunna spela med NGD, ska så småningom börja träna med dom för att få mer träning men det vet jag inte om räcker. Är trött på åländsk/finsk innebandy. Jag vill spela i Sverige, innebandyns hemland. Jag vill prova på att få spela på riktigt ! Anmälan dit är dock jobbig, riktigt jobbig att fylla i,. massa bilagor hit o dit ska med o.s.v. 

Ujj, ska be min syster (blinkblink ^^) om hjälp och sen kanske fara till skolan o be om hjälp därifrån, tur att den inte behöver in förrän senaste 18 maj, jag har mycket tid på mig ! ( : Sen ska jag även skicka in till H & R samt kika på ams lite om jobb. Jag skulle bara villa sticka iväg NU, o se o göra nått annat. Menmen, lika bra att söka mycket så man har o välja på. 

Förresten kom matteresultaten idag, helt okej blev mitt resultat som väntat ungefär. Jag blir student iallafall ! Dessutom tror jag att gränserna blir rätt låga, med tanke på att provet faktiskt var svårt. Nu har jag bara hälsaresultatet kvar , o det kommer på fredag ! Meen, dessa är bara dom preliminära! Dom riktigt kommer först i maj typ.,. men dom brukar ligga rätt nära så det är så gott som spikat. 

Pappa kom iaf hit efter matchen, bra det så slapp jag sitta här o slänga i mig en massa skit osv. Och så satt han äntligen upp mitt knivställ o kryddhylla ! Härligt det såå slipper jag ha kaos i skåpen ! NU har vi sett på hockey o Lettland fick precis mål. Jag är sjukt sugen på att fara o köpa chips o sen slänga på en favoritfilm och ligga o tycka små synd om mig själv en stund, brukar kännas bättre sen :) Bryt ihop & kom igen brukar min faster säga, och det är kloka ord det ! Lika bra att verkligen må dåligt o tycka synd om sig en stund för har du sjunkit så lågt du kan såå kan det bara bli bättre sen ! :)

Tar tag i allt imorrn igen, gymma & sen massage ! Fint det ! 

Nu ska jag fara o hämta min fina jennifer & så far vi o handlar onyttigheter ! hihi hon är bra min jennifer, alla borde ha en jennifer  ! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aaw puss på dig! :')) Alla borde ha en Hanna faktiskt! <3

2011-03-30 @ 21:39:26
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

aaw :) vi är bäst ! <3

2011-03-30 @ 22:32:40
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0