I väntan på massage !

Åh vad jag längtar tills klockan blir 15 ! För dåå ska jag på massage ! :))) Det blir inget gym idag, tyvärr. Är småförkyld o vill inte att det ska bli värre eftersom jag ska till Sverige imorrn. Ska ta tag i gymmandet antingen på söndag eller sen senast på måndag  ! Även finska plugget ska jag ta tag i, mejla precis min lärare o fråga om jag slipper ha det som redan skrivit förhör på i provet, framsteeeg ! haha :)

Nej jag ska ta tag i och diska och städa lite iallafall, innan jag åker iväg på 50minuters njutning !

Hoppas alla har en bra dag ! Och nej jag har inte glömt att jag har en sista bild kvar i bildlistan, men jag vet inte var min kamera är och där finns bilden ! :)

Hej hopp !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0