Ice power <3

Ja hörrni vad säger man, bryt ihop och kom igen?! Glöm det jag skrev tidigare, det gör ont, mycket ont ! :( Jag åkte på zumba som sagt, och efter ca 15min kände jag en svag smärta, inge allvarligt så jag fortsatte i mycket lugnt tempo, väldigtväldigt lugnt. Nu gör det ont, riktigt ont och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Efter träningen var jag o köpte ice power ! Ice power har hjälpt mig många ggr förr, och just nu känns mitt knä som is , lr nää det gör det inte. Men det kyler svalt & skönt i varje fall. 

Jag tänker inte gräva ner mig innan jag vet säkert. Ikväll är det innebandy, och jag åker och provar värma upp. Har jag ont redan då stiger jag av. Hur som helst såå tänker jag inte bara sitta o vänta. Prova, känna efter och sen se. Det känns smartare. Gör det lika ont ikväll är det smärta och vidare behandling jag kommer prata om med Lillmor imorrn. Det som skulle vara min sista koll, sista gången innan jag sku va fri... 

Med vad kan jag göra?! Har jag ont ikväll, ringer jag pappa. Efter morgondagens möte med Lillemor blir det isåfall att ringa Erkki. Har jag ont tänker jag göra nått åt det , jag tänker INTE sitta o gråta. Får jag sen reda på att dessa 6 månader inte varit tillräcklig, att det fortfaranade är trasigt, då kan det vara dags att bryta ihop och komma igen. Men innan jag vet nått kommer jag inte att tänka mer på det. Nu ska jag snart försöka plugga istället, för att få tänka på något annat.

// glassflickan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0