Ingen vidare dag alltså,...

Jaa jag tog mig iväg på Zumba, Tanja hette ledaren & hon var grym ! Jag vill också kunna vicka SNYGGT på höften,. hehe även huvudvärken försvann ! Så efter zumban kändes allt lovande,. sen kom mamma & finskan. Tänker bespara er detaljer , det räcker nog med att säga att jag kommer behöva tillbringa ALL min vakna tid imorgon för den, o gärna lite till. Synd att det inte kommer bli så,...

Hur som helst så känns det inget vidare nu, det är stunder som dessa som det sku kännas bra att ha någon att luta sig mot o bara få känna sig liten o ynklig en stund. Men hey, it will be alright. :))

Det känns iallafall bra att ha tränat 2 ggr idag, ett joggingpass på 50min + zumba 65 min ! Dessutom promenad till o från Avancia. Nu är jag dock superduper trött. Funderar seriöst på att gå o sova alldeles just. Lika bra att sova bort allt, detta elände beror även troligtvis på att jag knappt sovit nått inatt. Iaf så hoppas jag på att det är orsaken & hoppas på en brightare morgondag  !

Och en stor medalj till alla som orkar läsa mina 2 senaste tragiska inlägg. Men hey, livet har mer än bara ljusa sidor. Ibland har man sämre dagar, och gårdagskvällen, sista timmen innan sängsdags var lite för fin för att va sann antar jag, även fast jag spendera den alldeles själv i min lilla lägenhet. Men med fint sällskap via datorn (: vi lämnar det såå så får ni va lite nyfikna ! ^^

Nu sängen ! Nattinatt !

// glassflickan "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0