Just crap !

Jag har ont i huvudet och det gör ingenting bra. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och sova nån timme, dessvärre går det inte eftersom jag har bokat zumba om 1h och 20min. Vilket i säg är jättekul, men det skulle kännas bättre om bara inte huvudet skulle väga 3ton,.typ... 

Jag vågar inte ta en powernap heller, då kanske jag inte vaknar sen?! :O Såå min plan är att chilla här, precis där jag sitter i 1h, för att slippa bli irriterad på en massa småsaker som annars stör mig när jag har ont i huvudet. Och efter zumban kommer mamma hit för att plugga med mig, awesooome ! NOT ! Det måste göras, meen det skulle ju vara typ tusen gånger lättare om huvudet inte dunka. Med lite tuur såå försvinner den under zumban, man kan ju önska iaf ! 

Nej, nu ska jag sluta innan jag bara börjar klaga på nått (som sagt, det händer när jag har ont i huvudet)

// glassflickan "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0