Klassfest & besök !

God morgon god morgon ! Måste säga att jag är imponerad av att jag är uppe såhär tidigt faktiskt ! ^^, Min lektion och grupplektionen , som blev en kvartettövning då vi var några var riktigt kul igår faktiskt ! Ska verkligen öva seriöst nu inför Irland, nu när jag har tid ((: 

Sen fick jag skjuss av snälla Jennifer ut till Saltvik, till klassfesten ! Som var riktigt kul, bortsett från ett missöde eller två och tills alla fick för sig att dra till Arken och taxin blev för liten. Så jag och Selinda slapp int med utan fick ringa halva världen för att komma in till stan. Och snälla Johan kom till vår räddning, tacktacktack ! Bra med gamla kompisar som ställer upp alltså, o jaa han fick ju självklart betalt ! Jag utnyttjar ingen. 

När jag kom till stan fick jag sen besök o matleverans ! Pizzarulle från wirrans, ååh va gott det är ! Och sen blev det film och snack tills vi höll på o somna vid halv 6. hehe så jag lät han sova över ! (: 

Imorse sen vakna jag av att jag fick mess vid halv 9 typ, och sen vakna även min gäst tidigt också så :) Men fint så, så har jag lite tid o chilla innan jag ska hämta upp Elin, ev Julia och sen fara till Baltic. 

Nej om jag sku försöka få i mig lite annat än cola nu då, hehe 

Ha en bra dag alla !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du e nog duktigt du :)



:D

2011-03-26 @ 16:26:32
Postat av: Hanna svarar:

Vet inte exakt vad du syftar på meen tacktack ! :))

2011-03-27 @ 12:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0