Lack of inspiration !

Jag är sjukt trött o har NOLL inspiration alls. Det känns duktigt bra det bara är engelska imorrn, för eftersom hörförståelsen inte gick så bra som tänkt så kommer jag ändå inte få bättre betyg än vad jag redan har så det är liksom skit samma. Jag hade egentligen velat skippa provet, men jag lovade mamma att skriva det iallafall. Snäll som jag är så lyder jag, men enbart för att det är HON som betalat för det ^^, Och skulle jag inte skriva det såå skulle jag antagligen undra " tänk om " . Vilket är orsaken till att jag skriver om det för första början. 

Men nu är jag sjukt trött, har noll inspiration till att plugga och tänker just gå o lägga mig faktiskt. Det känns som det smarta valet. Något säger mig att min panna är lite föör varm, men jag vill inte att den ska vara det så jag ignorerar det helt kallt och går o lägger mig istället. Om jag känner att jag verkligen har feber & att den "efterlängtade" förkylningen som jag gått o väntat på nu kommer att bryta ut så kommer jag bryta ihop. Detta är tillräckligt stressigt för att jag ska behöva vara förkyld. Men jag väntar tills imorrn innan jag tänker inse något. Imorrn känns det förhoppnings bättre. Imorrn ska jag må ypperligt bra o ha braa med inspiration ! 

Nej nu, ska bara kolla finalen i landskampen första: Hejja Norge ! och sen bädda ner mig. 

Efter provet så jaa, vet jag inte hur mycket tid jag har för jag vet inte hur länge jag kommer skriva det. Men knappast längre än till 1. Och då har 2h på mig att ladda om till att spela fiol resten av dagen,. tjoohoo. Jag känner redan nu att jag kommer vara lagom mör då jo,.. håhå

Nu börja det ! Nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0