Lugn !

Det är vad jag känner mig, vilket är mycket konstigt eftersom jag har ett svårt prov imorrn, som jag egentligen inte är tillräckligt förberedd för. Men hey, vad kan jag göra nu liksom?! Ska precis just gå o sova, o ta med häftet och kolla lite teori & regler, så jag inte gör nå stora missar iaf. Men annars får det faktiskt gå som det går nu, jag bryr mig knappt ! ^^, Vilket troligtivs beror på att 1) jag har fått bra i alla andra prov & 2) jag ska troligtvis plugga i swe o då spelar provens resultat ingen som helst roll alls ! ^^

Men det är klart, roligare om man får bra förståss , meen det är inte tillräckligt motivation nu ! ^^

Annars så ringde Regina ikväll efter att jag kan kom från dansen, så nu är det jobbjobbjobbjobb som gäller för det ska va teater på Klippan ! Men hey, jag får fribiljetter iaf ! ^^, Och så tycker jag det är kul o jobba på Klippan, bra att ha erfarenhet att skriva in på sitt CV ! På tal om det så borde jag uppdatera det, kan ju nu skriva in lärarvikare också! Woopwoop ! (; 

Haha nej nu ska jag sluta svamla, nörda lite fb-spel och sen tuttisova ! Bäst resultat kommer det ändå bli om jag är pigg imorrn så (: 

Wish me luuuuck ! Nattinatt!

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0