Mars !

Nu är det vår, iallafall om man följer månaderna, för idag är det den första mars. Meen förutom att det inte är så kallt idag såå är det inget annat som tyder på att det är vår, det är mulet o trist ute, blää. 

Men idag spelar det ingen roll föör jag har ingen tid att vara ute ändå. Nu är klockan halv 3 just och jag har varit vaken sen 7, eller egentligen till o från hela natten, sov inget vidare alls, de lilla jag faktiskt sov. Orsaken till varför jag varit uppe så tidigt är att jag skulle vara i skolan klockan 8 för prepptimmar, hälsaprepp närmare bestämt. Som visserligen är frivlliga meen vi fick direkt höra att alla som går på prepptimmarna får bättre resultat i provet ! Tjoohoo !

Efter lektionerna chilla jag me Selinda & Maria, åt lunch och drog sen till gymmet. Därefter tillbaks till skolan för ett möte som inte blev av, nåja. Nu har jag precis käkat lite och ska precis börja plugga, på finska ! Har förhör på torsdag, och jaa, det förhöret MÅSTE gå bra ! För då slipper jag oroa mig så mycket inför fortsättningen så att säga, vilket skulle vara sjukt skönt. Meen går detta piss såå gör det mig bara mer nervös inför allt som jag ändå har kvar. Nåja, är väl bara att göra sitt bästa och se sen, helt enkelt. 

Så nu ska jag precis sätta igång med finskan, sen ner på stan en hastig sväng & köpa hälsapreppboken & nått till middagsmat, är dock inte sugen på nånting!? :S Jobbigt ! 

Efter middagen är det sen dags för ZUMBA ! :D Och sen mera plugg, blää vill inte !

håhå, motivationen är lika med noll idag, inget vidare,...
// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0