Massor av blommor !

Är både vad jag själv och alla duktiga vokalistbarn fått idag ! Fick först en blomma av syrran som tack för att jag hämta dom från Långnäs och körde dom till Eckerö o sen en bukett ikväll på vokalisten :) 

Så nu har jag ännu en grejj att lägga till meritlistan: jurymedlem - check! Och kul var det ! Härligt gäng var vi också, med dålig humor ! hoho inte lätt när man ska försöka skriva en snygg motivering. 

Fast denna var rätt fin, även fast den inte ordagrant användes ;D Den är inge kul om man inte ser stavningen & personens efternamn ihop så: 

Ett berg av schön sång. Var på förslag till fröken Schönberg ;D hohoh då förstår ni nivån ! Meen det gick annars bra att bestämma vem som sku få pris samt motiveringen, vi kom överrens rätt fort :) 

Men måste säga att jag blev förvånad över "Publikens val" trodde faktiskt lilla söta tjejjen som sjöng Räddningspatrullen (med piff o puff ni vet) som sku få det meen det föll på 2 söta SUNDSkillar med attityd istället ;)

Efter vokalisten styrde jag kosan mot stan, närmare bestämt Select ;) Har kvällen räddad ! Men innan jag kopplar av med film & chips såå ska jag faktiskt plugga ! Jepp, hann inte med så mkt som jag velat tidigare då Tilda & Tess kom tidigare o stannade längre än förväntat. Såå nu ska jag läsa lite som allergier, könssjukdomar o annat skoooojj ! Sen ska jag mysa, ska se om vad Jennifer hittar på om hon vill komma o mysa med mig kanske ;D

Hihi nuuu rooopar hälsaboken på mig, 

Nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kan ju gissa hur kvällen sluta... :p

2011-03-13 @ 11:23:49
URL: http://jeffeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0