Matte (n), hälsa (y) !

Om blogg.se inte haft sin störning som de hade för nån timme sen som gjorde att man inte kunde logga såå hade ni fått läsa ett riktigt irriterat & frustrerat inlägg då för jag HATAR matte ! Önskar nästan att jag skulle ha valt att skriva finska istället, taskigt att man MÅST välja ett av dom ju,..

Så matteplugget går kortfattat: Skit ! Istället har jag pluggat hälsa och ätit en massa skit, hurray ! Hälsa plugget går iaf bra, för det mesta är intressant. Egentligen skulle jag vilja skita i allt vad matte heter o plugga helhjärtat bara på hälsan, men det går inte. Nu börjar klockan närma sig 4 o jag ska småningom börja laga mat, jepp har ätit tillräckligt med skit idag såå ingen burgare här inte, istället blir det potatismos & fiskpinnar, mumma! 

Men innan dess ska jag läsa ett kort kapitel till i hälsaboken, har inte mycket kvar i första boken nu ! Och den är tjockast ! Ska ta mig igenom andra boken också innan denna veckan är slut och sen är det repetionsboken som gäller dagarna innan ! Jeppjepp, önskar dock att jag sku ha mera tid, för när man väl kommer igång så är det ju intressant ! (: 

Nu har jag precis duschat & jag känner mig som en ny människa ! Härlig känsla det efter att jag degat i soffan o försökt plugga hela dagen. 

NU läsa , sen laga mat och därefter sticker jag till Sund en snabbis innan mötet ikväll som ni säkert kan gissa återföljs aaav: mera plugg ! Ååh, älska studentproooov ! Not,...

Heippahejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0