Mattegeni !

Det är vad jag faktiskt, tro det eller ej känner mig som idag ! Och det mina vänner är AWESOME ! :)) Jag har räknat nu i STRÄCK i 1½h, visserligen i sällskap av min bror såå alla minuter var inte effektiva men ändå. Det roliga var att jag bl.a. klara 2 uppgifter som var OMÖJLIGA häromdagen ! hihi meen jag har mycket kvar ännu. Dessutom har jag läst 1/4 av hälsa boken. Ska läsa 1/4 till efter maten och sen mera matteplugg. Sen tror jag att jag faktiskt unnar mig o ser på film & äter en god fruktsallad innan dagen är slut ! Men tidigt i säng ska jag, så jag utan problem orkar upp i rimlig tid imorgon o kan fortsätta! :)

Det känns bra nu, det är bara 2 prov, och om 6 dagar är allt detta över ! Ångesten kommer släppa, jag kommer ha en massa fritid o inga krav ! Åååååh va det ska firas på klassfesten ! ((: 

Förresten så kolla jag o Svante på "The boy in the striped pyjamas" igår. Och som alla filmer som handlar om 2VV så är det hemskt o sorgligt men något som verkligen alla borde se. 

Det är hemskt att det ska gå så långt att din son hamnar i det du utsatt en massa människor för innan du inser hur hemskt det är vad du håller på med. Då har det definitivt gått föör långt ! 



Hjärtgripande, som alla andra 2VV filmer. Schindler's list är en film som jag inte klarar att se utan att gråta. Den ska jag nog se snart igen, det börjar bli längesen. För om nån människa varit smart, så är det Schindler !

Nu ska jag & min junis till lillebror laga mat ! Pasta carbonara på vårt sätt ska det bli ! Vi har inte lagat det förut meen det blir nog bra föör vanlig skinksås kan jag ju iaf få till så !^^

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0