Mattemattematte & ännu mera matte !

Det är vad min dag har bestått av. Förutom det så har jag duschat & varit en snabb sväng o handlat. Whoohoo! Jag riktigt känner hur ni drar efter andan av mitt spännande liv ! (; Egentligen har jag inte ens tid att skriva detta, jag borde plugga ännu mera !!! Det jobbiga är att jag har nollkoll på vad som är viktigt i matten, för det vet ingen ! Föör denna kära studentexamensnämnd varierar sig förståss ! gaaah !

Hur som helst så ska jag alltså precis plugga lite till, sen laga & käka middag, räkna lite och sen dra på träning ! Jepp, det unnar jag mig ! Jag skippa faktiskt gymmet, för jag kände att jag inte hade tid. Men innebandyn skippar jag aldrig i livet  ! ;) På tal om det så har jag även bestämt att jag ska fara o kolla på herrarnas semifinaler på onsdag med mina kära julia som är hemma igen ! hehe innebandy går före skolan, alla dagar ! 

Annars så har jag rätt mycket planerat,  lika bra att skriva ner det så jag kommer ihåg o får grepp om allt: 

23.3. Matteprov
25.3. Hälsaprov --> klassfest !
26.3. Innebandyns dag ---> teaterpremiär !

29.3. Finska muntligt prov
30.3. Semifinal
31.3. Massage
1.4. Swe o säga hej då till Sara ! 

7.4. Finska prov ---> fara på NGD träning ! woopwoop ! Tror mitt knä borde vant sig tillräckligt nu för att jag ska kunna träna innebandy 2 ggr /vecka. Jag tar det försiktigt för att inte riskera nått, även fast det inte ska va nån fara !

Såå nog kommer jag ha o göra efter detta också, meen heey ! That's just awesome ! ((:

Nej nu kallar matteböckerna igen, måste rusa ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0