Nattsudd !

Om jag vore smart såå skulle jag ha stängt av datorn innan filmen var slut, för då hade jag inte orkat sätta igång den igen, så smart var jag inte. Istället såå ligger jag nu (iaf i sängen (y)) och funderar på det ena och det andra medans jag lyssnar på de fina tonerna av Warren Zavon o den underbart finfina låten "Keep me in your heart for a while". Bara älskar den, enkel, lätt förståelig och bara underbar. (: 

Vad funderar jag riktigt på då? Joo, allt möjligt. Ikväll har mamma och jag kollat upp flyg till USA. Äntligen ! Nu lutar det mot att vi flyger den 9 på eftermiddagen, 14.10 från stockholm, mellanlandar på Island och flyger vidare vid 16 tiden för att sedan lokaltid landa 19.00. Fast flygtiden totalt är 10h ! Håhå, det kommer att bli en tung men såå underbar resa ! 

Förövrigt så har jag gjort en seriös funderar kring mitt liv ikväll, haha lr jaa,. så seriös man är när man egentligen är jättetrött o slut ^^, Men jag har iallafall funderat lite granna o kommit fram till både bra o mindre bra saker. Kortfattat såå tänker jag nog söka en massa skolor till nästa höst, även fast jag är nästan 180% säker på var jag kommer hamna, dvs stanna kvar här. Vilket jag ibland tycker är en jättebra idé av 2 orsaker: 

1. Jag kan satsa helhjärtat på innebandy <3 ett år ! 
2. Det finns en 1år utbildning här som jag vill gå.

Andra dagar, längtar jag efter att komma till en ny plats, "början om från början", komma bort o se nått nytt. Och sen den eviga frågan, kommer jag att välja rätt? Kommer jag att kunna ta rätt beslut? P.g.a. att jag har en fruktansvärd beslutsångest (främst med saker gällande framtiden) såå söker jag alltså till ett x-antal skolor i höst, mest också för att se om jag överhuvudtaget kommer in ^^, För kommer jag in en gång, borde jag ju kunna komma in en till, om jag vill (: 

Så vad håller jag då just nu på med? Joo, söker utbildningar som jag tänker söka till. Söker till allt som är intressant, ser var jag kommer in o avgör sen. Verkar lättast så ! ^^

Får väl se när jag kommer isäng, inte alltför sent förhoppningsvis. Kan ju alltid fortsätta en annan dag (:

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0