Ny dag med nya tag !

Man kan ju iallafall försöka ! Nu är klockan 1 och jag har varit uppe sen 10. Jag har hunnit med frukost , läst klart första hälsabooken (!) och nu har jag precis käkat lunch ! (y) (: Dessutom försökte jag även ringa o boka massage, då mitt presentkort går ut snart meen då kopplades jag bara till en telefonsvarare. Meen dom sa att dom skulle ringa upp iaf ! 

Nu ska chilla en stund, försöka hitta motivation o sen plugga lite engelska grammatik, tjoohoo ! Men det är iaf inte att läsa tusen sidor, så det kanske går bra. Sen ska jag bege mig till gymmet ! 

Nu precis just så ringde dom från massage nu ! Så nu har jag bokat tiiid , tamtidamtidam ! :D Ser såå fram emot det ! Jag var riktigt supernöjd när jag sist var dit så, fast nu skulle jag få komma till en annan massör eftersom hon var jätteuppbokad o jag vill inte ha tid först i slutet på april ! Meen det blir säkert bra också (: Hon sa att det var bra att gå till olika för att se vem som passar en bäst osv (: 

Så nu har jag ännu en kul sak o se fram emot ! Nicenice ! Jag hade först tänkt fara på Afropowerdance ikväll meen jag skippar det o gymmar istället. Så får jag mera plugg-tid ikväll, tjoohoo ! Men det är bara det här kvar nu, jag måste orka ! Dessutom har jag en förmåga att kämpa ordentligt om jag har tillräckligt många "morötter" att kämpa föör ! :))

Jag hittade även här för nån dag sen ett annat presentkort jag glömt att jag haft, det är från byggis och det fick jag som stipendium förra året ! Och det går också snart ut, hehe meen inte förrän i slutet av april så jag ska nog dit o kika nån dag ! Mamma sa att dom nog sku ha nått jag behövde/villa ha till lägenheten o hittar jag inget får jag pengar av dom istället så sku dom ta presentkortet (:

Förresten så fick jag "röstkort" till riksdagsvalet på posten idag, känner mig riktigt vuxen faktiskt ! ^^ För rösta ska jag ! Men måste kanske kolla upp VEM o inte bara välja en random siffra (; Meen valet är inte förrän i mitten av april. Så detta är ännu en grejj jag får ta itu med efter proven ! Det börjar känns som jag har mycket att göra " efter proven" men hey, dom är prio 1 nu ! Så är det bara (: 

Nej nu ska jag kolla runt lite innan jag sätter igång med pluggandet igen ! Btw så är det skiiitväder idag, grått o trisst men det passar mig eftersom jag måst plugga ! Är liksom liiite lättare då än när det är strålande solsken ! ^^

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0