Ont i halsen,...

Detta blev en annorlunda, märklig morgon. Jag var inte trött när jag vaknade, och kunde enkelt stiga upp när klockan ringde, härligt ! Mindre härligt är dock att jag hade ont i halsen :( Eller rättare sagt jag har ! Jag brukar kunna ha lite ont varje morgon, pga att det drar lite i mitt sovrum meen det brukar släppa rätt snabbt ! Nu har jag druckit 2 koppar varm choklad mee det släpper inte :( Jag har INTE tid med detta ! Bläää,.. som om jag inte hade nog med problem. Meen på tal om problem såå känner jag ingen smärta i nått av knäna ! Vilket är bra nyheter ! Meen ska ändå noggrant o grundligt prata om att jag haft ont med Lillemor, det måste jag. 

Jag försökte vara duktig o gå o tvätta direkt när jag vakna, meen såklart var det en tant där och hon hade bokat från 9.30-12 ! Vem tvättar såå länge?! :O Jisses,. så nu bokade jag från 14.30-15.30. (: Tycker det är mycket skönare att tvätta lite nu o då istället för att ha ett berg som kräver 4-5 tvättar sen. Spec då jag inte har egen tvättmaskin,. vilket är aningen jobbigt ibland, men hey. Det kunde vara värre (: 

Nu försöker jag få i mig frukost, men det går tröögt,. inge kul när man har ont i halsen. Men ägg har jag fått i mig ! kokade i min nya ägg-kokare o ägget blev perfekt, precis som jag vill ha det ! Awesoome ! hihi :)) Ska precis koka gröt också, vill inte ha kall yoghurt när jag har ont i halsen. Ogillar smörgås då också såå dagens frukost blir ägg & gröt. 

Klockan 1 ska jag va på Avancia, därefter ska jag snabbt ner på stan & köpa hälsa-preppboken & fastlagsbullaaar ! För det är ju fastlagstisdagen idag ! det glömde jag juu köpa igår såklart,. morr.. hihi :) Sen tvätta dåå och under tiden PLUGGA ! Sen middag, mera plugga & därefter tanssitanssi ! (: 

Nu koka grööt, förresten så skiner solen idag ! Fiint det ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0