Pain is temporary, quitting lasts forever !

Skam den som ger sig ! Jag åkte på innebandy, hade en svag känning av smärta under uppvärmingen men gissa vad? den försvann ! :D Jag genomförde HELA träningen och det var sjukt kul! Vi var bra med gäng och vi spela MASSOR ! Åååååh vad jag älskar innebandy! Det går knappt att beskriva känslan när man vinner en närkamp, hinner först fram till bollen, dribblar förbi spelare efter spelare ! Det är så otrooooligt kuul! Jag o Jossan tacklades på bra idag ;) haha meen det är härligt att det finns dom som vågar ta i även på träningarna ! Och jag vann de flesta kamperna ;) 

Nu känner jag av knät, det gör inte direkt ont men jag känner av det. Så jag ska ta ett ordentligt snack med Lillemor imorgon. Jag har iaf avbokat morgondagens zumba eftersom jag ändå har dans på kvällen. Ska verkligen skäpra mig och GYMMA nu istället för att köra en massa Zumba, även fast det kanske är roligare ibland ;P hehe

Nej så imorrn är det träning/snack med lillemor och sen ons-tors blir det gym. Ena dagen styrka andra dagen jogg ! På fredag ser jag hur det känns, troligtvis ett lätt pass eftersom jag SEN på kvällen ska spela MAAAATCH ! Det är kanske inte så smart, det vet jag också. MEN jag behöver få göra det för att orka köra vidare på gymmet. Sen såå är det ju kanske semi som gäller då ! hihihi skulle vara såå kul om vi tog oss dit ! :D Allt hänger på fredagens match, och vi SKA vinna den !

Sen är det full fokus på Tournament 16-17 april. Tills dess SKA jag vara ännu starkare o ha ännu bättre kondis. Älskar att ha mål att kämpa fram till, allt går såå mycket lättare då. 

Nu ser jag på familjen annorlunda, älskar det programmet ! Även fast jag ALDRIG själv kommer ha såå många barn tycker jag det är otroligt härligt att se att det finns folk som klarar av det, jag är mäkta imponerad ! (: Mina favorit familj är Madde &,. hmm va han nu heter,. familjen som har 2 tvillingpar och sen inte såå gamla barn, minns inte vad dom heter. Men det är dom unga iaf (: Efter det SKA jag läsa hälsa, måstemåste orka igenom de 2 korta kapitlen jag har kvar för dagen. Sen blir det sängen (: Känner mig redan trött så det är sköönt. Hatar att inte va trött, det går så trögt att somna då ! 

Imorrn ska jag hinna med att både plugga & tvätta innan jag ska träffa Lillemor klockan 13. Så jag ska va isäng senaste 23 ! Skönt att få rutin, och det behöver jag för att orka upp till jobbet ons-tors ! (:

Nej nu håller jag på o somnar, ska se klart på tv o sen lägga mig i sängen o plugga, sen är det nattinatti som gäller. Sköönt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0