Plats 1940 !

Jag är stolt över min pappa, han kom på 1940 plats av ca 14-15000 (har ej hittat exakta uppgifter) som startade. Min far är snart 60år, och han förbättrar både tid & plats iår trots att han inte direkt blir yngre. Men bästa resultatet han gjort var 2003-2004 tror jag, minns inte. Duktig är han och han är en av mina förebilder i idrottens värld , helt klart (:


Eftersom dom iår hade en kamera som man kunde följa via webben på målgången så satt vi o försökte se pappa, jag trodde jag såg honom, sen tyckte mamma o svante att det var en annan som var pappa. haha men det spelar ingen roll, han kom i mål på plats 1940 efter att ha skidat i 5h och 40min. 

För min del blir det inget Avancia idag, väljer istället att precis just gå ut på en längre promenad istället o se hur det känns. Jag har bokat Zumba kl 12 imorgon, om jag ska ta bort det avgör jag ikväll sen. Ev. avbokar jag o far o springer istället, vi får se. 

NU ska jag ut o gå i solskenet ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0