Pluggpaus !

Åh vad det ordet låter bra ! hihi riktigt smakar bra på nått vis ! ^^, Idag är det sjuuukt fint väder o jag sitter inne o pluggar, skitkul, verkligen ! Blääää ! Men jag har iaf läst 3/4 av hälsaboken. Sista delen sparas till efter middagen. Nu är det matteplugg som gäller, men stötte just på problem så skickade precis iväg ett mejl till min mattelärare o frågade hur jag skulle lösa det!  ^^ Det är inte så stort problem, för jag får 2 av 3 termer rätt. Men förstår verkligen inte var dom får den sista ifrån. Nåja, hoppas på snabbt svar av henne! :)

Angående matten så kan man säga att den är indelad i 10 delar. Jag har avklarat del 1, nästan 2an. Tjoohoo ! Nog vet jag vad jag har framför mig imorrn o tisdag. För då är det 100% matte o ingen hälsa som står på schemat. Eller jo lite hälsa, ska ta tag i begreppssidorna. Tjoohoo ! Så kul att plugga ord, eheh nee men bra att göra ändå. Så det är planen ! Sen är det verkligen råplugg på hälsan ons-tors. Förresten så blev vår semifinal flyttad till nästa vecka, sköönt! Då slipper jag vara död o stressad på den ! (: Istället kommer det vara en utvilad o pigg Hanna som spelar den ! Awesome !:)) Meen sen om jag kan hålla mig ifrån o se dom andra, njaa hmm,. hehe ^^ BORDE göra det, men hey, det handlar om innebandy ! Vi får väl se hur stressad jag känner mig o så beror det också på hur bra matteprovet gick ! :)

Nej nu ska jag kika runt lite innan jag tar tag i matten igen ! Prata förresten just med mamma, o jag slipper hämta dom från Eckerö ikväll ! Nice ! Mer sömn till mig ! ;) Imorrn är planerna gymma & plugga matte & hälsabegrepp ! I know you're jealous ! ^^, 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0