Proffs !

På att sätta en maaassa tid på annat ja , det är jag ! Jag var nästan 2h på gymmet idag, nästan 2 h ! Jag brukar vara max 1½. Men jag känner bra att det tagit i baklåren idag, hääärligt ! Jag behöver verkligen satsa o bygga upp ordentliga muskler nu ! För som jag tidigare nämnt vet jag inte riktigt hur det ska gå isommar. För det första så jobbar jag ju, o jag tror INTE att jag kommer orka ta mig till gymmet så många kvällar under sommaren faktiskt. Nej det kommer aldrig gå. Regniga kvällar o dagar som jag är ledig går det nog meen jag har svårt att se mig på gymmet en fin sommarkväll. Sommarkvällar vill jag faktiskt spendera med fina vänner (: 

Nog om det, nu har jag precis ätit middag: korv & stuvade makaroner ! Mums ! Dock får jag inte mina makaroner lika goda som pappas :( Damit ! Han säger dock att det bara beror på att jag inte lagar lika stor mängd o att det är avgörande, menmen. På tv är det ett program med Paolo Roberto som ska laga mat med sina italienska fastrar :p rätt kul faktiskt ! Meen jag borde ju plugga,... vill inte,... vill inte,... 

Jag tänker iaf bara plugga engelska ikväll, ska verkligen försöka koncentrera mig på lite grammatik. Duktiga jag ! Det känns faktiskt bara dumt o försöka mig på matten eftersom det KOMMER sluta med irriation. Det är istället helgens problem, och jag har inget annat val heller. I helgen pluggas det mattemattematteeee ! Men imorgon blir det ingenting. För först skriver jag prov i typ tuuuusen timmar igen, sen när jag är klar där så är det fiol resten av kvällen. Visst skulle det vara bra att plugga en stund imorrn kväll, men jag tror inte det kommer att ske. Det är nog bättre att gå o sova efter en heljobbig dag o ta nya tag på lördagen. 

Jag vet att jag i troligtvis alla de senaste inläggen nojsat om mina prov me heey, detta är min blogg & proven är förtillfälligt det som jag tänker på 24/7. Har ni skrivit studenten så fattar ni, är ni allmänt smarta såå fattar ni jag menar t.o.m. jennifer förstår ju ;) hihihihi . DETTA är jobbigt, det är svårt och det tar på krafterna. Men jag lovar att inte nämna ett ord om dom sen , bara antingen ge glädjande eller ett besviket besked hur det gick (: 

Så nu vet ni det, ifall ni undrat om jag nån dag ska nojsa om nått annat :p mest synd är det faktiskt ändå om jennifer, för det är nog hon som får höra mig klaga mest ! ^^ 

Nej nu ska jag nörda mig med lite fb-spel o annat ! 

Ciao , som paulo just sa  !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snart är det slut! :)

2011-03-17 @ 23:24:20
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Sofi

Du behöver sen iaf int oroa dig om att inte få motion på jobbet för de får man kan ja lugnt säga... kanske int din muskeluppbyggande men åtm så tappar du int konditionen o nog tar det lite på armar o rygg.

2011-03-18 @ 08:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0