Semifinal nästa !

Yepp för ikväll spela vi oavgjort mot HIK, och det räckte alldeles utmärkt ! Även fast det såklart alltid är roligare att vinna ! Efter 3 perioder spelade stod det 1-1 och vi jublade som bara den ;D föör det räckte alldeles utmärkt för oss ! ;D Sudden blev sen också mållös, fast vi hade bra många chanser ! Meen eftersom det inte spelade nån roll såå blir sudden inte alltför seriös heller, ett par felpassningar osv. Men deet gör ingenting alls föööööör vi ska spela semifinal ! :D wooohoo ! 

Dock så ska denna semifinal spelas den 23 mars. Den 23mars skriver jag mattstudent o den 25 hälsastudent. Uups ! hehe meen jag tänker INTE låta det stoppa mig ! JAG ska spela semifinal ! SÅ det så! ;D Det kan dock vara bra som morot för att jag ska ta tag o plugga., för det är nått jag borde göra ! 

Så nu har jag inte tid att sitta här o svamla mer, hoppa i duschen ska jag göra, sen packa & dra till Sund. Pappa villa tydligen ha MIN bil imorrn ! Noooooo, jag vill INTE köra pickis ! Crap ! 

Nej om jag skulle sätta fart nu då kanske,. imorrn ska jag vara på Stormskär redan 9.30 ! :O Och sen därifrån blir det antagligen DIREKT till Solbacka för att sitta i juryn på Lilla Vokalisten ! Imorrn kväll chillar jag känner jag,. helt klart ! 

Hoppas alla får en fin helg ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0