Sista rycket !

För kvällen ska jag precis sätta igång med, men jag är totalt opepp. Svenska totala från lärarna har kommit också, jag började först tro att dom inte sku ge några resultat förrän alla prov var skrivna, vilket iof hade varit rätt schysst. För nu blir folk visserligen kanske jätteglada o lättade, medan andra dock kan bli besvikna o stressade över att överhuvudtaget bli godkända. 

Jag fick helt okej, detta är ju lärarnas bedömning så jag tänker inte ta ut nått i förskott men helt okej som sagt :) Blir det mitt slutliga så kommer jag nog vara nöjd ändå ! (: 

Skönt det iaf, att jag inte faila totalt, var ju lite osäker så. Nu är det bara matten & hälsan kvar, bara 2 prov ! åååh vad jag vill ha det över nu ! 



Glömde visst o publicera detta ! Nu har det gått 2h och jag har pluggat, inte särskilt effektivt docks , är trött så nu ska jag gå o lägga mig så jag kommer upp i tid imorrn, och imorrn är det en MYCKET tidig uppstigning som gäller för att jag ska hinna gå igenom allt,... Jag kommer troligtvis vara sjukt stressad och ännu mer stressad imorrn, så några särskilt seriösa inlägg lär det knappast bli, men säkert ett o annat där jag presenterar hur sjuukt stressad o nervös jag är ! haha

Nu sova ! Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0