Små förkyld !

Är vad jag känner mig idag, nejnejnejnejnej ! Har INTE tid ! Därför blir det inget gym idag, även fast jag borde då jag inte varit på jättelänge. Men jag kan inte riskera att va sjuk på onsdag, för spela semifinal ska jag ! Dessutom är det innebandyträning ikväll också, o på den ska jag ! (:

Så idag chillar jag, ska försöka mig på att plugga lite finska, handla, fara till byggis och sen en sväng via faster tror jag o nu har jag en maskin tvätt på gång :) Sen borde jag städa o diska lite också såå ligga på soffan blir det ändå inte.

Jag fixar studentärendena imorrn istället, borde även börja fila på inbjudningar ! Och skriva lista på alla som ska bjudas, håhå jobbiiiiigt ! Meen jag tror att jag bara skickar riktiga pappers inbjudningar till närmsta släkten, den äldre generationen (dvs farbröderna, morbror osv) och seen fixar jag ett evenemang på fb för vännerna & kusinerna typ ! :) Tror det blir lättast så ! (: Ska höra med mamma vad hon tycker.


Glömde visst att publicera. Nu har jag hämtat & hängt upp tvätten, duschat & ska så småningom plugga en stund innan jag åker iväg (:
Ha en fin dag ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0