Stockholm imorrn !

Kvällen blev minst sagt jaa, finner inga ord. Mina föräldrar skulle för första gången skypa ! OMG ! hoho till hjälp hade dom pappas kusin (som är mycket mer teknisk o insatt än båda mina föräldrar) detta höll dom på med medan jag och brorsan titta på ! Hohoho riktigt intressant faktiskt ! ^^ Det roliga är att den dom skypa med är 80+ meen pigg o tekniskt insatt som en jaa 30 åring ! (: 

Vi blev iaf lite klokare, medan vi höll på o döö av skratt av våra föräldrars dåliga engelska uttal samt ordförråd ! Speciellt pappas, är nog bra att han ska till USA ! (: Vi fick iaf skjuss fixad från flygplatsen, dom kommer i 2 bilar o hämtar oss ! hihi amerikaner alltså, tror vi har massooor av grejjer med oss ! ^^ Meen jag ska faktiskt vara duktig o packa lite, såå att jag kan köpa hem en massa istället ! Sen att alla märken är såå mycket billigare där gör det ju mycket bättre :)) 

Sen försökte vi även komma överrens om hur länge vi ska va på olika platser osv. Planen nu är iaf Washington - Virginia Beach - Georgetown (och därifrån är det bara 1h till NY) - Washington. Fint så ! NU ska vi bara komma överrens om hur länge vi ska stanna på respektive plats, nåja det löser sig nog ! (: 

Nu borde jag då inte svamla om USA utan istället sova, för imorrn ska jag till Sthlm o träffa Sara ! :) Ser fram emot det ! Såå nu kallar sängen, nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0