Sund, möte och mera plugg !

Jag åkte som sagt till Sund en sväng, hämta engelskaböcker o kläder som jag ska sälja på bettans bl.a. sen kom Svante me mig in till stan för han sku på träning så jag släppte av honom o åkte på mötet. Som idag gick riktigt fort ! Vi hade inte så många ärenden och så var det flera som var borta , bl.a var vår verksamhetsledare var sjuk så där uteblev mycket info, men inte mig emot ! Skönt när det går snabbt ibland ! :)

Sen åkte jag o handla, så nu slipper jag göra det imorrn (y) och sen jag kom hem har jag bara ätit lite o nu ser jag på SOS International. Känner mig lite små trött så ska bara se på det här och sen bädda ner mig & förståss plugga lite innan jag tar natt. Imorgon måste jag stiga upp ÄNNU tidigare så jag hinner plugga ÄNNU mer. Pust,. Ska även hinna till gymmet imorrn så det gäller att stiga upp nån timme tidigare,...

Fick svar av chefen också, och dom håller tillfälligt på o renoverar så det verkar som jag ska börja jobba senare, men inte mig emot ! Sku va skönt o va ledig nån vecka nu efter proven, det känner jag att jag kommer behöva ! Har planer på att som tidigare nämnt ha bord på bettans en vecka & tjäna lite cash o dessutom verkligen gå igenom, rensa o slänga onödiga saker som jag har hemma i Sund. Jag har ingen orsak att göra det egentligen, mina föräldrar har tack & lov inga planer på att flytta meen det sku va skönt o få det gjort (: Jag tror nämligen att jag har mycket som jag skulle kunna göra mig av med faktiskt.  

Förresten så är det nog första onsdagen på sjuukt länge som jag INTE varit i baltic ;p

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0