@ Sund !

All ork och motivation för plugg är borta och jag orkar inte ens försöka men jag har pratat lite finska med mamma iaf ! Och så är det bara ett muntligt prov (: Tror jag sku skriva nån liten uppsats sen också, får ägna mer tid åt den & det slutliga provet istället :) 

Istället för att plugga har jag städat och redit upp bland gamla grejjer, så nu har jag verkligen massor som jag kan sälja så ska gå in till Bettans nån dag o anmäla intresse :) Dessutom ska jag lägga upp mitt notställ på marknaden äntligen också o be mamma ta in mitt gamla sminkbord så jag kan sälja det me ! 

Nu sitter jag bara o väntar på Svante, så att han kan skriva på kortet till faster sen ska jag tillbaks till stan & ha lite söndagsmys :) det kommer en fin film på tv 3, "The perfect man" det är ju lite av en romantisk komedi det såå får nog inget sällskap av Mr "bara tjejfilmer, ingen action lr komedi?!" haha

Imorgon ska jag plugga lite finska, skriva klart Lillemors kort & fara o köpa en liten present till henne, fara till Avancia & köpa nytt månadskort samt gymma ! Dessutom borde jag hämta karonkabilderna, snacka om studentfotografering samt köpa studentmössa ! :) Ska höra om kanske Selinda har lust att hänga me om hon inte har skola :p

Sen ska jag även fara o köpa nått för mitt presentkort jag har på byggis (: känner att jag har en massa ärenden o grejjer att fixa nu som jag vill få gjorda ! Det blir så jobbigt att komma ihåg allt, känns betungande på nå vis liksom. Dessutom så ska jag o mamma reda upp alla papper & sen fara o prata med försäkringsbolaget samt med FPA om ersättning. SEN är allt som rört min skada ett minne blått, häärligt :)) 

Förresten så spelar vi SEMIFINAL 30.3 kl. 18.30 i BALTICHALLEN ! Kom o titta vettja :) Och NGD, Ålands daminnebandylag som spelar i Finland kommer nu spela i Div 2 nästa säsong efter vinsten mot SalBa i lördags ! Nice ! Grattis! Det är detta laget som jag ska börja träna med nu i april ! (: 

Nu kom Svante hem, så jag ska packa bilen & fara till stan nu ! 

Hejjhejj! 

// glassflickan ",




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0