Sweet sunday !

Det här med att gå o lägga sig i rimlig tid är inte så dumt hörrni, nu är klockan halv 12 och jag är uppe och har redan ätit frukost ! Så brukar det inte va ^^, Det blev ingen film igår, den jag hade laddat ner färdigt funka inte?! Och den som var påväg hade 8% kvar, som jag visserligen vänta på meen sen orka jag inte se den iallafall!  ^^

Jag såg dock slutet på Legally blonde 2 som gick på tv, hade jag varit uppmärksam hade jag sett på hela för jag har aldrig sett den förut. Bara 1an och den gillar jag skarpt ! Härlig film det, girl power ! 

Nu sitter jag och slökollar på tv, ska precis skriva en handelslista (vuxenpoäng !) och sen åka och handla. Det är studentprov som gäller imorrn & maten är ju det viktigaste ;) Ifall ni inte visste det ! ^^,

Vid 1 ska Malin & Myran komma hit och kolla på en innebandyklubba, Myran har ingen och jag har många ^^, Och sen vid halv 3 kommer mamma direkt från båten. I övrigt är dagens planer plugga och förbereda inför morgondagen. Jag hade tänkt gå en liten promenad för att mjuka upp musklerna lite grann, har en sjuk träningsvärk från matchen i fredags ! Men såå värt det !



Egentligen borde vi dock vunnit veckans matcher , så då skulle vi haft 14 poäng istället. Gapet mellan oss & IBK borde inte vara så stort som det blev men hey, det tog oss vidare ! Det spelar nämligen ingen roll om man slutar 2a eller 3a så ! Men 4 så är man ute, och det blev vi INTE ! ^^, Woohoo ! Dom har dock glömt att uppdatera antalet omgångar, vi & hik spela sista omgången i fredags meen dom uppdatera bara poängen?! Oh well, doesn't matter !

Nej, nu ska jag skriva listan & sen åka och handla ! 

Häjjhäjj !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0