Taxi, finska, träning x 3 !

Inatt blev jag väckt, eller egentligen sov jag inte heller, kunde inte sova igen,.. iaf av att min syster ringde & var fast i långnäs :p hennes särbo/sambo skulle komma o hämta dom meeen hans bil hade fått nå fel på vägen dit såå nu var dom fast där allihopa, syrran, han & tilda alltså. Såå snäll som jag är steg jag upp 01.30 för att sätta mig i bilen o köra ut till Långnäs, plocka upp dem och köra dem ut till Eckerö (långt in i skogen !) för att sen köra hem igen. När jag kom hem visade klockan 03.30 ! Finfint,.. 

Trots detta såå var jag pigg imorse ! Finskan gick rätt bra, och jag känner mig inte trött & slut, beror kanske på det fina vädret vi har idag igen ! :))

Nu ska jag precis sticka till gymmet, sen skola 1½h, därefter hämta upp Elin, Adam & Oscar för att åka på innebandyträning meed högstadiekidsen, hehe ohyes ! :D 

Har hunnit med en bra lunch, resten av dagen blir väl maten lite lidande, beror på hur snabbt jag kommer från godby sen, sku villa hinna äta middag meen vill inte heller komma med maten i halsen till dansen,. Vi får se (: Har iaf packat väskan med dubbla träningskläder o ska slänga ner en massa frukt för att orka ! :D

NU drog jag ! 3 träningar idag, det är underbart ! Hoppashoppashoppas mitt knä inte sviker miig ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0