Värre än värst !

Jisses vad jag komparerar hela tiden ;D höhö kan ju ha o göra med att jag inte för såå länge sen skulle kunna göra sånt på finska ! ^^,

Det enda jag tänkte säga var: jag har en sjuhelvets huvudvärk som INTE går bort !!! Nej, jag har inte tagit nån värkmedicin, för jag tror inte på sånt. Nu menar jag inte att jag är 100% anti värkmedicin, utan att jag bara håller mig borta från dem om jag verkligenverkligen inte behöver den ! Vilket inte är särskilt ofta. 

Jag tror på att världens bästa medicin är SÖMN, vatten + mat  ! Så det så (: Sköter man det så kommer man långt ! Jag fick lite extra energi här för en stund sen, innan värken vände ! Såå funderade ett tag på att diska, plockade i ordning i köket osv meen vet ni vad,. jag ska precis alldeles just HELT frivilligt gå o sova ! Jepp, klockan är kvart i 10 och jag ska göra det ! Hoppashoppas att jag kommer kunna somna snabbt, för att ligga sömnlös med huvudvärk är INGE kul alls.

Nu hoppas jag istället på att vakna relativt tidigt imorrn o INTE ha ont i detta förbaskade huvud. Huvudvärk är förbanna 10000000 ggr värre än träningsvärk, annan värksmärta. Det enda som jag av egen erfarenhet är värre är när man VRIDER sitt knä. DET är den värsta smärtan jag någonsin upplevt. Den går inte att beskriva faktiskt. 

För att avsluta med något positivt såå snacka jag med en gammal vän ikväll, spontant från hans sida (: Sånt är kul, det ger lite extra på tillvaron :) Speciellt ikväll när det känns bara allmänt crap,...

Nu se finalen på landskampen, hejja Norge ! Sen SÄNGEN ! Nattinatt !

// glassflickan "/

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vilken tur att jag inte ringde dig vid 23, det räckte me att ja väckte mamma :P Men yay, kolla fb om du int ren ha gjort d!!! :D

2011-03-11 @ 08:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0