Vasaloppet !

Är vad jag sitter o ser på just nu ! Det gör jag VARJE år o orsaken till detta är att min käre far skidat detta lopp 10 gånger, i skrivande stund är han mitt upp i sitt 11 lopp. Han är duktig min gamle far :) 

Även fast jag ALDRIG sett honom på tv , så ger ENVISA jag aldrig upp, hehe meen det är inte bara därför jag ser på det hela heller, det är rätt kul faktiskt ! :) Och loppet har hamnat på min "to do before I die" list ! Den börjar iof bli rätt lång ;D Och dessutom är den inte heller skriftlig, hehe, borde kanske göra det?! ^^

Pappa har kommit så långt som till Evertsberg, meen det var länge sen så han borde snart komma till Oxberg (: 



I täten är "som vanligt" Brink, Aukland, Ahrlin och Resak,.. undrar vem som vinner ! (: Dom är strax i mål! Jag hoppas på Aukland, för han är inte svensk (; Haha

Annars så funderar jag på att så småningom åka till Avancia, o springa lite lätt, testa knäet. För jag känner fortfarande lite smärta i vänster knä :( Måste fara o kolla hur det går ! Men först ska jag se vem som vinner Vasaloppet 2011 !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0