Weird !

Jag har prov imorrn, troligtvis ett svårt sådant också. Kan ja det? Nej, bara lite. Är jag oroad, stressad o nervös? Nej. Weird? Svar: JA ! haha hoho hoppas bara inte detta failande kommer förstöra betyget helt totalt ! ^^ hoho nej hörrni kanske jag ändå sku plugga lite då?! Njaa, får bli i sängen en stund innan jag ska sova ! (a)
Annars så är morgondagen fullspäckad så gott som, o för kanske 1h sen fick jag ett samtal som sa att JAG var ansvarig på Klippan imorrn! Åååååååh, jag som bara hade tänkt stå o chilla i garderoben, blää. Nej nu ska tydligen JAG se till att allt funkar, att alla vet vad dom ska göra o att allt sköts på rätt -.-

Morgondagens schema:
12.00 Finska muntligt prov + hörförståelse, wish me luck ! Vet inte hur länge det tar, räknar med att absolut senast vara klar 13.

13.00. Studentärenden på stan + present till Lillemor + byggis

14-15 Till faster en sväng & lämna nyckeln, blir alltid där längre än planerat !

Sen har jag det lite öppet innan jag ska vara på Klippan 18.00 och jobba till 19.30 senast. För 20.00 är det DANS som gäller ! ((:

Så där emellan är det middag och fixa danskläder osv. Just ja, tvätta sku jag ju måsta göra också,. hoppas det är ledigt på eftermiddagen där mellan 15-16. 

Ja så ser min dag ut, men sen har jag en chill onsdag, med 100% fokus på SEMIFINALEN ! Det lag som är i final redan vill se oss där, det vill jag också ! Det skulle vara SÅ kul ! :)) På torsdag har jag sen MASSAGE bokat o fredag ska jag till Sverige ! (: 

Nästa vecka är rätt öppen, men det blir nog rätt mycket finska eftersom slutprovet är på torsdag. Sen är ALLT över ! ååh , hallelujah ! :D 

Nu är "en unge i minuten" snart slut, som jag slötittar på såå nu ska jag gå o sova, läsa lite finska & hoppas på att min lärare är på bra humör o har ett lätt prov åt mig imorrn ! ^^

Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0