00.27 !

Jag skulle ju gå o lägga mig i TID, hmm det gick inte särskilt bra. Jag är rysligt dålig på o gå o lägga mig när jag inte har någon spec tid som jag måste upp till. Hur som helst så är det aldrig bra o sitta uppe sent, för då börjar tankarna vandra omkring fritt som dom vill. Och när jag funderar nattetid brukar jag inte komma på särskilt bra tankar heller utan det blir bara en massa sorgsna, ledsna, eländiga tankar om allt möjligt egentligen. Tankarna kan gå till allt ifrån vänner o killar till framtiden och vad jag ska göra av mitt liv i stort sett. 

De senaste dagarna har jag funderat massor kring hösten. Vilket inte är så konstigt eftersom jag nu har någonstans att åka. Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte åker, men samtidigt undrar jag vad som skulle kunnat ha hänt ifall jag stannat kvar. Oavsett vad jag väljer kommer tanken ju alltid finnas, hur skulle ja må, leva o känna mig om jag valt något annat?! Det är inte lätt, verkligen inte lätt att ta beslut om sin framtid. För så vitt jag vet så har jag bara 1. Men framtiden ser jag lite som en resa, en bilresa typ. I höst kanske jag viker av från huvudvägen in på en liten grusväg meen förr lr senare tar grusvägen slut och då kommer jag tillbaks till huvudvägen (i detta fallet är huvudvägen mitt livs mening, typ) meen det kan också vara så att höstens väg inte är en grusväg utan en motorväg som tar mig framåt i livet på ett alldeles underbart, pirrig och snabbt sätt ! 

haha vad vet jag, det enda jag vet är att jag kommer tvivla länge på om jag gjorde rätt. Men hey, provar man inte så vet man inte. Det gäller att inte vara feg, utan att våga kasta sig ut o lita på att "bilen" tar dig fram. För kom ihåg, varje jordenruntresa har börjat med ett ynka litet steg. Det gäller bara att våga ta det !


we<3it 


we<3it

Nej hörrni, nu ska jag sluta filosofera o gå o lägga mig istället. Tack & hej ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0