22.29 !

Är klockan och jag är sjukt trött :o ska bara skriva lite hastigt, gå till badrummet o fixa mig o se nått satc avsnitt. Sen ska jag sooova ! Fick en sån upplyftande kommentar av Kjell ikväll: "Nämen, vad du ser trött ut då" Tack, kjellpell, det värmde ;) Skämt o sido så var det ett mycket bra möte, kul :) Vi var inte så många så man hann säga sin åsikt o alla kunde diskutera utan att det drog ut massor på tiden. Fler såna tack ! Det som kändes vemodigt var dock att detta kanske är mitt sista ÅUF möte :/ om aug möte inte är tidigt. 

Nej jag har inte tid o bli sentimental, även fast jag redan har sjuuk beslutsångest inför hösten. Jag måste sätta mig ner o göra listor, fundera osv nån dag. En ledig dag. Haha undrar när jag har en sån nästa gång. Idag var det jobb dag 3/7 o det roliga är ju att jag inte vet ens om jag får vara ledig sen, knappast. 

Det blev inget gym heller, orkade inte stressa dit för att bara hinna 45min innan dom stänger så. Istället ringde jag min fina Jennifer ! Som jag knappt har tid o träffa :O Sjuukt ! Meen på fredag hinner vi en stund iaf, mellan fiolpassen. håhå , vilket liv alltså. Om detta galna jobbande inte resulterar i en massa pengar nu såå vet jag inte vad jag göör ! haha

Tur att det bara är 2 veckor o 3 dagar till studenten o exakt 3 veckor tills vi åker till USA ! :DD Åh vad kul det kommer att bli ! Jag ser såå fram emot detta ! ((: 

Nu satc o sen sova, jag behöver inte ligga o vrida mig inatt iaf, alltid nått ;)

Nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0