2/7 !

Så har jag avklarat jobbdag 2 av 7. Det roliga är ju sen att jag inte vet om jag får vara ledig ibörjan på nästa vecka eftersom jag bara jobbar lör-sön på hotellet. Kan ju va att jag måste fortsätta inpå veckan ! Om så är fallet döör jag, men måste jag så måste jag. Min chef har redan varit jäkligt schysst så vill inte kräva mer. 

Nå dagen har iaf gått bra, har kollat på filmfilmfilmfilm typ ;p fick "lära känna" en sjukt jobbig kille också, rektorn blev ju inte direkt förvånad när jag berättade om hur han betett sig. Annars har det varit en chill o soft dag ! :) 

Imorgon står det 4 lektioner musik på schemat meen jag lär ju få fler timmar ifall Jonas tänker vara sjuk längre, bra för mig iof ;D Men jag får iaf sovmorgon , börjar 9.25 ! Woohoo ! :D Så kvällen spenderas i Sund, då får jag ännu längre sovmorgon !!! Det är guldvärt ! 

Nu ska jag byta om o sticka på dansen, hej hopp ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0