Ansökan, -check !

Yes, nu är äntligen ansökan till Lillsved klar ! Awesome ! Nu är det bara att hålla tummarna o vänta o se , lr jaa skickas ska den ju först ^^ Men det gör jag imorrn !

Jag tog mig sen i kragen o drog till gymmet, hade fina muskler att vila ögonen på, hihi (a) lite distration?! Jaaaa, haha meen så går det när man går o gymmar på "spänningstid" haha :D 

Imorgon ska jag jobba från 10-14, 15 max. Vid halv 4 kommer damen o köper spegeln, sen ska jag ner på stan o posta ansökan, köpa frimärken till studentinbjudningarna och boka klippningstid. Därefter middag och sen är det samling med dansen  18, uppvisning på Medis vårfest ca 19.15. Sen kanske jag o Jennifer kommer oss iväg på promenad?? Det blev ju inte ikv pga att en VISS person somna ! haha ojoj ^^
Annars såå fick jag pengar tillbaka från försäkringen här för nån dag sen, nice ! Och så har jag mejlat chefen om datum jag behöver vara ledig samt så har jag bokat födelsedagsresan till Sverige med Tildisen o Sofi! ((: 

Nu Satc, sen sängen ! 

Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0