Äntligen sovmorgon !

Imorgon ska jag äntligen få sova uuut, även fast jag borde gå upp rätt tidigt för att städa, fixa, grejja osv såå måste jag låta min kropp vila. Denna dagen har varit tung. 

Var som sagt och klippte mig, blev nog nöjd ! Det tar alltid nån dag för mig för att vänja mig och så :) Sen rusa jag iväg på mötet, killen som klippte sig före mig var ju såklart inte klar i tid, snark. 

Nåja, mötet hade just börjat när jag kom så ingen fara där. Mötet börja alltså halv 6, efter 2 möten var vi klara mot halv 9 tiden. Pust. Det är kul, men ansträngande att sitta o koncentrera sig på att lyssna o hänga med så länge. Meen, jag börjar bli van (; 

Sen for jag bara snabbt hem o packa lite o drog ut hit. Börjar känna en duktig stress inför allt som måst göras ! Höll på o få nervsammanbrott tidigare meen lugna mig och så muntra Göran upp mig. Bra med fina vänner ! (: 

Nu ska jag just sova, klockan är halv 12 och jag vill ju inte sova bort hela dagen så. Det blir inge satc ikväll, har sett klart 4e säsongen :( Buuuhuu ! Måst se till o köpa "The shoebox " med alla säsonger o filmerna i USA. Den borde ju va aningen billigare där :P 

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur kvällen ser ut imorgon. Jag vill såå gärna fara bort, men jag borde antagligen vara hemma. Men det beslutet tar vi imorrn, nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0