Även fast jag borde sova !

Klockan är mycket, jag borde sova med tanke på att jag ska jobba imorrn såå det får bli en kort sammanfattning av kvällen: 
-middagen var god o sällskapet något förvirrat meen trevligt
-mamma o jag for o printa ut o skar inbjudningarna samt dela ut ett par (y) 
-påväg in till stan åkte jag via syrran med en inbjudning o så stanna jag o snacka skit en stund

Det var väl min kväll det :) När jag nu kom hem för en kvart sen så hade jag inte ätit nått sen middagen såå slängde precis i mig ett par smörgåsar. Nu ska jag varva ner lite o kolla 1 avsnitt SATC, säsong 2 och sen hoppa i säng. Imorrn är det jobb från 9 och på kvällen är det gymmet / jogga som gäller + att jag ska fara o dela ut mera inbjudningar ! Ansökan tänker jag inte snabbt skriva ner det sista på nu utan gör den imorrn i lugn o ro o far sen o postar den + inbjudningarna. Sen kommer det kännas som jag sluppit en sten från mina axlar !  ((: Nu satc ! 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0