Den baddräktstid nu kommer,...

Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor, ♫ Då valkar bara sväller, och celluliter gror.
♪ Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♫
♪ De krav som sommar'n ställer, förstör vår ledighet. ♫ Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. ♫ Fast vem vill motionera, när man kan sitta still?!? ♪ Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!! ♪

hahhahhahaha, läste denna på en väns fb-status ! Och nog är den rätt klockren. Själv brukar jag försöka komma iform till sommaren, dvs fortsätta träna efter att innebandysäsongen tagit slut o detta året går det mycket bra ! Vilket nog beror på att jag bara tränat (bortsett från rehaben) sen i mars ! Så träningsglädje har jag :)) Även fast det är tungt att jogga nu i början, men jag lever på tron att jag kommer tacka mig själv i sommar sen ! haha man kan ju hoppas ;D 

Ikväll har jag varit först på bodyjam , och sen direkt på dans ! Totalt 2h dans :D Me like ! Det är mycket synd att bodyjam bara går 1gång/veckan på avancia, jag sku lätt kunna gå 3-4 ggr nu när jag inte har innebandy :p Nåja, man kan inte få allt ! Jag kommer nog sakna avancia ihöst om jag flyttar, men blir det lillsved så får jag gratis tillgång till gym iaf ! Meen inga gruppass tyvärr,... nåå jag ska komma in först ! Har liite kvar på ansökningen, men det får bli imorrn ! Ska fixa klar h & r ansökningen ikväll så att jag kan fara iväg med den imorrn ! :DD Sen är målet att posta lillsved på måndag nästa vecka, då jag måst kopiera ännu nått papper som jag har i sund. Meen skickar jag det på måndag så är det ändå 1vecka kvar tills den MÅST va inne iaf, haha så jag är inte såå sent ute ;D 

Efter dansen så beställde vi äntligen skorna jag velat ha till studenten ! Dom var otroligt nedsatta på rea också, hoppashoppas dom passar ! Brorsan fick ett par badshorts, man måst ju ha över 25€ i beställningen för att slippa betala en onödig avgift på 7-8€ lr vad det nu är. Så vi blev glada, mamma mindre glad ! haha nää men bara skorna passar såå har jag allt fixat till studenten ! Mössa, klänning o skor ! Nicenicenice ! Bara inbjudningarna till då, ehe och så ska det planeras lite hur vi ska ha själva bjudningen meen det löser sig nog :)) 

Nu sotter jag o ser på hockey, finland - tjeckien, det står 0-1 -.- såå jag tror jag skiter i matchen o fyller i ansökan o ser på SATC o går o sover sen ! Så jag kommer upp tidigare imorrn :) 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0