Detta har jag hunnit med:

-Gymma, check !
-Handla, check !
-Fixa födelsedagskort & morsdagskort
-Besöka faster o ge försenat kort
-Hämta o vika tvätt, check !
-Städa klart , dvs badrummet o hallen
-Kolla efter pappas morsdagspresent till mamma, check ! (dock inte inhandlat)
-Spela fiol, check !

Godkänt borde jag ändå få va?! haha meen man hinner inte så mycket när man kommer upp alldeles för sent. Det gick helt okej på gymmet, körde enbens-knöböj med stång som jag inte gjort på evigheter o dom gick helt bra ! Skönt att se att "gamla" övningar fortfarande funkar (: Måste bli bättre på att variera mig, men samtidigt är det ju roligt o köra samma o se resultat på ett annat sätt. Nåja , jag lär nog hinna tröttna o villa byta övningar ;p

När jag precis duschat så kommer Anna o Nadja infnissandes, hoppandes o Nadja är helt till sig ! Hon påstår sig då att ha mött Danny Saucedo i "omklädningsrumskorridoren" hahahha jag o Anna försöker förgäves få henne att tro att det bara var en kopia tills Anna kommer ihåg att han visst är på Åland o sku spela för 8or o 9or. Vi får se oss besegrade och Nadja blir i extas ! hahahah sånt händer inte alla dagar ;D Lite kul var det ju ! ;p

Sen sku jag o handla o valde på skoj att först fara till Tillfället, för att kika ifall dom sku ha den rätta tekannan som mamma vill ha, det hade dom inte meen istället hade dom barnglasförpackningar, o en med BILAR (ni vet , filmen, Blixten Mc Queen, osv ) och dom älskar ju Casper :D Så nu har jag köpt en grejj till honom, han fyller ju hela 3år nästa vecka :)) Liten blir stor ! ((:

Till middag blev det sen tacos idag, hade chips hemma o vart sugen igår så (: Har nog inte ätit den sen jag hade tjejjerna här när jag fyllde tror jag, och det var ju ändå ett par månader sen så :P Därefter blev jag riktigt trött, sjukt trött. Så låg o gjorde ingenting på soffan, med datorn hur länge som helst innan jag tog tag i saken o diska, gick på en promenad o lämna första ansökan, check ! och sen hämta jag tvätten och spela t.o.m. fiol ! :)) Vet inte var energin kom ifrån, meen nu är den bortblåst igen ! Suck,... 

Nå ska bara kolla lite youtube klipp, ska se om jag kan hitta danserna som jag inte kan till 100%, då vi, medisgrupperna har uppvisning nästa tisdag och jag VILL va med, jag TÄNKER va med, meen jag vill också kunna danserna, det blir så mycket roligare då :) Sen blir det självklart ett par SATC avsnitt också, hehe ;p 

Imorrn är det jobb, sen köpa mammas present, middag, fixa kort , fiol o jaa, sen får vi se :) Lugnt blir det iaf !

Nattinatti ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0