En toppen spontan kväll med bra sällskap !

Är precis vad jag haft ikväll :D Sen att jag antagligen borde gjort nått vettigt hör inte hit :p Syrran slutade jobba tidigare o kunde därför komma o hämta Tilda och tjaa eftersom jag inte hade nått bättre för mig kom jag me o sku kolla in marsvinet och sen kom Rosa och mitt iallt var vi uppe i ett kul kortspel som jag förlora stort meen kul var det :D Nu är klockan kvart i 3 så det är nog dags att sova för att orka vara pigg o glad imorrn när det vankas morsdagsmiddag med släkten ! Håhå, intressant lär det bli :p Tur att jag inte kommer stå i centrum när det kommer vankas obekvämligheter ;p

Nej denna kväll måste göras om, och då var JAG den som var nykter medans gamlingarna pimpla vin ;) 

Tummen upp för spontana trevliga kvällar, nu är det dags för sängen ! (:

Nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0