Finns dom kvar?

Ja jag ska gå o lägga mig. Måste bara få skriva av mig om en sak jag kom att tänka på angående om jag flyttar. En av orsakerna till att man inte vill flytta är givetvis att man har sitt liv här, sin familj och sina vänner. Familjen finns alltid där, det tvivlar jag aldrig på meen hur är det eg med vänner?? Under årens lopp har jag själv svikit, sårat och övergett vänner. Och vice versa givetvis. Det hör till livet. 

Men nu, idagsläget när man är såhär pass mogen, förståndig (blabla ni fattar pointen) så kan man ju tycka att de vänner man nu funnit, de kommer man alltid att ha vid sin sida. Men är det verkligen så om du flyttar? Det är här som de riktiga vännerna sållas fram bland alla "bekantskaper" tror jag iaf. För den som slutar höra av sig när man slutat skolan till sommaren, den som inte hör av sig på helgerna är ingen riktig vän, inte i mina ögon iallfall. Det är klart att man kan ha fullt upp osv men en litet sms har man alltid tid med. Jag kan också vara jättedålig på att höra av mig, det säger jag inte. Men jag har då inte sagt att jag inte har några planer för helgen, för att sedan skriva om att jag har det på bloggen, samma dag. 

Vänner är som familjen du själv valt har jag hört någon gång. Och det kan nog stämma. Jag vet redan nu vilka " vänner " som jag kommer tappa kontakten med om jag flyttar. Och hey, det är deras förlust. Det är ALDRIG värt att haka upp sig på oärliga, låtsas vänner som inte längre hör av sig när man slutat skolan, gjort slut med sin pojkvän o.s.v. 

Istället ska man ta vara på de fina vännerna som alltid finns där, no matter what. Och därför ska jag nu bjuda på lite bilder på bland de finaste människorna i mitt liv:


Jennifer <3


Sara <3


Linus & Måns <3


Selinda <3


Maria <3


Emilia <3 (hitta ingen egen bild på henne så Sello fick va me igen (;


Jojji <3

Dessutom har jag 2 underbara systrar (oftast iaf (; ) och sen hitta jag ingen bild på fina Brändö, Julia, brändis, kärt barn har många namn ! :) <3 Just ja, får väl inte glömma min lillebror heller ! Han är inte så dum han heller (;

Åh vad jag måst bli bättre på att se till o ringa mina fina vänner även fast jag jobbar som en tok. Det ska jag bli bättre på  (: 

Nu sängen, så jag hinner göra nått vettigt alls imorrn. Och vettigt är definitivt o träffa en vän :)) 

Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Puss <3 <3 <3

Smickrande bild ;) hihi

2011-05-23 @ 15:12:54
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

Klart det ! :D Alla bilder på dig är fina ((: puuuuss <3

2011-05-23 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0