Gymmet !

Åh vad segt det var o dra sig till gymmet idag, o jag hann inte längre än 10m innan jag konstaterade att pappa BARA satt luft i mitt bakdäck o helt missat framdäcket!!! Hur lyckas man?!? Så nu kan jag fortfarande inte cykla, crap... 

Tog mig dit gåendes istället, och väl därinne gick det helt okej. Måste kämpa i 1½vecka nu, för sen går kortet ut och jag drar till USA ! :DDD Sen får vi se om jag fixar 2månaders sommarkort, det borde jag göra iaf. Måste se till att dra med mig folk dit mer, för då kommer man sig iväg oftare ! :p 

Annars såå fick jag ju brev idag från skoolan, GRATTIS stod det ! woopwoop ! Och sen lite detaljer angående the all mighty dimissionen ! hoho :D 

På tal om skolan så tog skolans lag GULD i staffettkarnevalen som var ihelgen, GRATTIS pojkar ! ((:


Victor, Lucas, Jonathan o Tobbe ! 
Lasses bild 

Nu har jag precis käkat och ska ringa o klaga till pappa nu innan jag ser nått avsnitt satc o går o tuttar ! 

Nattinatti ! Förresten så har steelfm bra musik kvällstid, gamla godingar ! (: 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0