Håhå

Vad annat kan man säga?? Jag känner att all min lediga tid denna vecka kommer spenderas i Sund. Just nu ogillar jag att vi har ett stoort hus ! Nåja, övervåningen får lov o va klar nu, är ju ändå ute och på första våningen vi ska hålla til meen moster kommer ju o ska troligtvis sova på övervåningen så :) 

Det var alltså städa jag gjorde efter mötet, sen for jag hem o så kom min föredetta svärmor och Richard hit och hämta deras grejjer. Nu ska jag äta lite , svara på mejlet från klubben eftersom jag fick nickes kommentarer idag och sen se Satc och o sova ! Det blir en låång dag imorrn. 

Först jobb 9-15. Sen klippning 17, möte 17.30 & följande 18.30. Sen ska jag surprisesurpsrie till Suund och städa/fixa. Sen sover jag där eftersom jag är ledig på onsdag. 

Nu mat, mejl o satc ! Råkade se skymten av min plakatbild idag förreseten, helt okej var den , på långt avstånd iaf ^^

// glassflickan ",





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0