Hemmafru !

Är jag idag, valde att inte fara o gymma pga av främst 2 orsaker: min näsa rinner fortfarande -.- och så var lägenheten så dammig så jag vet inte vad. 

Så nu har jag diskat, 2 ggr , dammsugit och dammtorkat sovrummet, ska även byta lakan ! Fint det ! Sen har jag dammsugit köket och halva vardagsrummet. Dessutom så har jag vikt in tvätt, slängt i och hängt upp en ny maskin ! Nu kan mamma iaf inte klaga på att jag har mycket tvätt för nu går tvättkorgen fast igen ! ^^

På tal om mamma så har världens bästa mamma rett upp mitt "var bor jaag!?" problem. Hon hade ringt både hit o dit och till slut hade dom kommit fram till att JAG fyllt i rätt, o DOM har gjort fel samt att dom ska skicka beviset inom 2 dagar ! Fabulous ! Dessutom har jag även fått svar från Lillsved o man behöver inte ha nå bilaga på föreningar man är med i, men varför finns det då en sån ruta?! Hååh, man blir ju trött. Jag ska även få uppgifter från den ena referensen senare idag ! Jippie ! Så ikväll kan jag göra klart den ena ansökan o hade det inte varit kasst väder, det regnar -.- såå hade jag kanske varit hurtig nog o farit med den ! Men det får bli imorrn kväll istället, hehe vet ju inte var postlådan är såå lika bra att fara när det inte är såå mycket folk där ;D 

Nu ska jag strax bära in alla grejjer i sovrummet så inte mamma får spunk när hon kommer , haha jaa hon kommer ikväll igen, min bror har träningar 24/7 o har inte han träning så har mamma mötestider o passa ^^ Men nuförtiden kommer jag o mamma bra överrens, så hon får gärna komma :)) Sen ska jag diska för 3 gången idag, sen får det fan vara bra ! Lite jobbigt är det ju o börja laga mat o äta o få en maaassa disk igen. Det är därför jag ogillar att diska, man blir ju ALDRIG klar. Suck,.

Nu ska jag sätta fart, för kl 19 är det bodyjam o sen 20 är det dans som gäller ! Woopwoop ! :DD

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0